Reklamace a vrácení zboží
Další informace o reklamaci a vrácení zboží:
Reklamace
Reklamované zboží zasílejte na adresu DARRÉ Náchod s.r.o., Smiřických 1120, Náchod 547 01, tel: 721 41 41 41 s přiloženým vyplněným formulářem (doporučujeme přiložit doklad o koupi nebo jeho kopii). Neakceptujeme reklamace mechanicky poškozeného či znečištěné zboží. Nezasílejte na dobírku!
Vrácení zboží
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do 365 dnů od převzetí zboží, nelze odstoupit od kupní smlouvy v případě, že zboží bylo vyrobené nebo upravované na přání zákazníka. Vrácené zboží nesmí být použité ani vyprané či jinak znehodnocené. Zboží zasílejte na adresu DARRÉ Náchod s.r.o., Smiřických 1120, Náchod 547 01, tel: 721 41 41 41; s přiloženým vyplněným formulářem a číslem účtu (doporučujeme přiložit doklad o koupi nebo jeho kopii). Zboží nezasílejte na dobírku!
Výměna zboží
Na výměnu lze zaslat pouze zboží v původním stavu, nepoužité. Do balíku prosím přiložte doklad o koupi a napište za jaké zboží chcete vyměnit. Vyměnit lze za jakýkoliv jiný produkt. V případě přeplatku či nedoplatku Vás budeme kontaktovat. Náklady na dopravu hradí zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!