Reklamace a vrácení zboží

 

Další informace o reklamaci a vrácení zboží:

Reklamace 

Reklamované zboží zasílejte na adresu DARRÉ Náchod s.r.o., Smiřických 1120, Náchod 547 01, tel: 721 41 41 41 s přiloženým dokladem o koupi ( může být kopie ) a vyplněným formulářem. Neakceptujeme reklamace mechanicky poškozeného či znečištěné zboží. Nezasílejte na dobírku!
 
 

Vrácení zboží

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do 365 dnů od převzetí zboží, nelze odstoupit od kupní smluvy v případě, že zboží bylo vyrobené nebo upravované na přání zákazníka. Vrácené zboží nesmí být použité ani vyprané či jinak znehodnocené. Zboží zasílejte na adresu DARRÉ Náchod s.r.o., Smiřických 1120, Náchod 547 01, tel: 721 41 41 41; s přiloženým dokladem o koupi a vyplněným formulářem a číslem účtu. Zboží nezasílejte na dobírku!
 
 

Výměna zboží

Na výměnu lze zaslat pouze zboží v původním stavu, nepoužité. Do balíku prosím přiložte doklad o koupi a napište za jaké zboží chcete vyměnit. Vyměnit lze za jakýkoliv jiný produkt. V případě přeplatku či nedoplatku Vás budeme kontaktovat. Náklady na dopravu hradí zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!
 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení