Reklamace a vrácení zboží

Další informace o reklamaci a vrácení zboží:

Reklamace 

Reklamované zboží zasílejte na adresu DARRÉ Náchod s.r.o., Vysokov 206, 549 12 Vysokov, tel: 721 41 41 41 s přiloženým vyplněným formulářem (doporučujeme přiložit doklad o koupi nebo jeho kopii). Neakceptujeme reklamace mechanicky poškozeného či znečištěné zboží. Nezasílejte na dobírku!
  
 

Vrácení zboží

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do 30 dnů od převzetí zboží, nelze odstoupit od kupní smlouvy v případě, že zboží bylo vyrobené nebo upravované na přání zákazníka. Vrácené zboží nesmí být použité ani vyprané či jinak znehodnocené. Zboží zasílejte na adresu DARRÉ Náchod s.r.o., Vysokov 206, 549 12 Vysokov, tel: 721 41 41 41; s přiloženým vyplněným formulářem a číslem účtu (doporučujeme přiložit doklad o koupi nebo jeho kopii). Zboží nezasílejte na dobírku!
 
 
 

Výměna zboží

Na výměnu lze zaslat pouze zboží v původním stavu, nepoužité, a to do 365 dnů od převzetí zboží,. Do balíku prosím přiložte doklad o koupi a napište za jaké zboží chcete vyměnit. Vyměnit lze za jakýkoliv jiný produkt. V případě přeplatku či nedoplatku Vás budeme kontaktovat. Náklady na dopravu hradí zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!